Autó és gumiszerviz

Szervizünk már több mint 10 éve az Önök szolgálatában. tovább...

Futóműállítás

Szervizünkben a legkorszerűbb 3D-s futóműállító géppel dolgozunk. tovább...

Fékjavítás

Fékbetét és féktárcsa csere a legjobb árakon. tovább...

Műszaki vizsga

Műszaki vizsgára való felkészítés, vizsgáztatás. tovább...

Autóklíma töltés

Műhelyünkben nem csak töltünk, hanem tisztítunk és átvizsgálunk klíma rendszereket. tovább...

Alufelni javítás

Alufelni javítás, görgőzés egy napon belül. tovább...

Olajcsere

Üzletünkben motorolaj és szűrő is kapható! tovább...

Gyorsszerviz

Gyorsszerviz szolgáltatások. Átvizsgálás. tovább...

Gumiabroncsok

Új és használt gumik nagy választékban. tovább...

Időszakos szerviz

Vezérműszíj csere - olajcsere tovább...

 

Garancia – Vállalási szabályzat

Ebben a menüpontban szeretnénk tájékoztatni kedves Ügyfeleinket a garanciáról.

Hivatkozva a kormány 249/2004 (VIII.27.) számú rendeletére a Sebők Gumi Kft az elvégzett munkára, (csak a munkára) 6 hónap jótállást biztosít.
A Sebők Gumi Kft nem vállal semmiféle felelősséget a beszerelt alkatrészek minőségére.
Szervizünk beszerelő műhely, nem pedig alkatrész gyártó.
Beszerelő műhely lévén a beszerelésre vállalunk garanciát, a hibás alkatrészeket ingyen cseréljük, viszont megfinanszírozni nem tudjuk. Ha valami alkatrész a beszerelés után hibás lesz, sajnos az elbírálásig vagy az Ügyfél vesz megint gy alkatrészt, vagy addig nem használja az autót, míg le nem zajlik a garanciális elbírálás.
Az előre kiajánlott munkadíjakat betartjuk. Viszont ha a szervizelés közben pl. egy csavar beletörik az autóba (ami lehet elöregedett, rozsdás, anyaghibás, stb), az többletköltséget eredményez a javítási költségen felül. Erről az Ügyfelet a javítás alatt tájékoztatjuk, és a beleegyezésével folytatjuk.
Ha a szervizelés közben bármilyen más hibát is találunk az autón, akkor csak az Ügyfél tájékoztatása valamint az Ügyfél írásban jelzett beleegyezése után javítunk ki, ami lehet email vagy sms is.

A garanciát az alkatrészekre a gyártó vállalja. A garanciális ügyintézést az alkatrészt beszállító cég végzi, ez a cég veszi fel a kapcsolatot a gyártóval.
Ha a beszerelés után bármilyen minőségi probléma adódna az alkatrésznek, akkor azt vissza kell juttatnunk a gyártónak. A szervizünk és a gyártó között az alkatrész nagykereskedés áll, mint pl. Unix vagy Bárdi, aki ezt a bevizsgáltatást végzi a gyártónál. Szervizünk ezt nem végezheti. A gyártó cég feladata jó minőségű alkatrész gyártása, és garanciális eseteknél a bevizsgálása is. Az alkatrész kereskedő cég pedig aki ezt az alkatrészt importálja a gyártótól, tartja a kapcsolatot és intézi az egész garanciális folyamatot.
Egy ilyen kivizsgálás 90 napon belül folytatódik le. A gyártó írásban közli, hogy jogos e a garancia igény vagy sem. Közlik, hogy mi okozhatta a hibát. Ha gyári hibás, akkor kifizetik az alkatrész árát, ha nem gyári hibából hibásodott meg az alkatrész, akkor  eláll a jóváírástól és nem fizeti ki az alkatrész árát.

Ha a szervizeléshez az alkatrészt mi biztosítottuk és később kiderül, hogy hibás, akkor a hibás alkatrész kiszerelését, valamint az új alkatrész beszerelését nem kell kifizetni, ezt mi átvállaljuk Ügyfeleinktől.
Viszont az alkatrészt újból meg kell vásárolnia az Ügyfélnek, míg a garanciális elbírálás tart. A pozitív elbírálás után ez az összeg vissza lesz fizetve az Ügyfélnek.

Például: felszerelünk Önnek egy gumiabroncsot, amivel 2 nap után visszajön szervizünkben, hogy az oldalfalon hiba található.
Ezt a gumit vissza kell juttatnunk a gyártónak, de addig Önnek sajnos megint kell vásárolni egy abroncsot, hogy tudjon közlekedni.

Ha a gyártó bevizsgálta és gyári hibásnak találta, akkor ki fogja fizetni az abroncs árát. Ha a vizsgálat során azt találja, hogy padkázott a gumival, vagy kátyúba hajtott, nem fogja kifizetni, mert nem minősül gyári hibának. Ebben az esetben megpróbálkozhat az útkezelővel, hátha kifizetik a gumit Önnek.

Ha pl.akkumulátort vásárol és pár hét után lemerül, akkor is ugyan ez a folyamat.
Be kell küldenünk az akksit a gyártóhoz, ahol bevizsgálják miért merült le az akksi. Zárlatos vagy az Ügyfél autója meríti e le?
Míg az elbírálás tart, addig Önnek vásárolnia kell még egy akksit, ha használni szeretné autóját.  A pozitív elbírálás után az akksi árát visszafizetik Önnek.

Pl. gömbfejet cserélünk az autójában és 2 nap múlva megint kopog.
Önnek megint meg kell vásárolni a gömbfejet, amit mi ingyenesen kicserélünk, ingyen beállítjuk megint a futóművet.
Az alkatrészt elküldjük elbírálásra, ahol megnézik, hogy gyári hibás volt e az alkatrész, vagy nem megfelelően volt használva, pl padkára parkolásnál le fel állásokat végez a kocsival az Ügyfél.
Ha gyári hibásnak találja a gyártó, akkor visszafizeti a gömbfej árát.

Ha az alkatrészt az Ügyfél hozta, és később probléma adódna az alkatrésszel, akkor a garanciális ügyintézést az Ügyfélnek kell végeznie, valamint a rossz alkatrész kiszerelését valamint az új alkatrész beszerelését újból ki kell fizetni.