Autóklíma töltés

Autóklíma töltés – klímatöltés

Figyelem! Vigyázzon melyik szervizben tölteti a klímát!
Ne rakasson kocsijába ellenőrizetlen forrásból származott klímagázt!
A 14/2015. kormányrendelet szerint minden hivatalosan működő vállalkozásnak regisztrálni kell magát a Nemzeti Klímavédelmi Hatóságnál.
Csak ezek a vállalkozások foglalkozhatnak klímagázzal kapcsolatos tevékenységekkel. (klímatöltés, javítás, stb)
Ezen az oldalon tudja leellenőrizni a cégeket: http://nemzetiklimavedelmihatosag.kormany.hu/ellenor.php
Adószámunk: 23499690

AKCIÓ!
Klímatöltés és tisztítás együtt 20000Ft
800gr gáz töltetig.

.

Nyári melegben, télen, párás időben nagy szolgálatot tesz az autóklíma.

De mint minden műszaki rendszert ezt is időről időre gondozni, ellenőrizni kell. Az autóklíma rendszert évente érdemes tisztítani, fertőtleníteni.  Az autóklímát nem árt havonta egyszer megjáratni. Télen segít az ablakokról lehozni a párát is. A rendszer alkalmankénti járatásával, illetve a tisztítással jelentősen növelhető a klíma élettartama.

A klímarendszer működésének az elve, hogy a teljes hálózatán keringeti a gázt. Lehetetlen teljesen zárt rendszert készíteni, mindig van, lesz gázveszteség. Ezért évente át kell vizsgálni a klímát, ha kell, akkor az autóklímát tölteni kell. A pollenszűrőt is évente kell cserélni, továbbá az atkák, gombák, baktériumok miatt ajánlott az éves fertőtlenítés is.

IMG_2320 IMG_2313

.

Autóklíma töltés folyamata

A klímatöltést a rendszer ellenőrzésével kezdjük. Működnek e a klímarendszer alkatrészei.
Megvizsgáljuk, hogy mekkora, vagy van e nyomás a rendszerben. A nyomás csak segítséget nyújt a vizsgálathoz,
az nem derül ki, hogy mennyi hűtőközeg van a rendszerben.
A „csak töltsünk rá” ezért nálunk nem működik. A klímarendszer normális működéséhez a gyár által grammban előírt mennyiségre van szükség.
És a nyomás vizsgálat nem mutatja meg, hogy hány gramm hűtőközeg van a rendszerben, ezért az egész folyamatot végig kell csinálni.
A nyomás ellenőrzése után a klímarendszerből lefejtjük a maradék hűtőközeget (amennyiben van benne)
Majd nyomáspróbát végzünk.
Ha a nyomáspróba alatt esik a nyomás, akkor szivárog a rendszer, nem érdemes feltölteni, mert elszökik a „klímagáz”.
Ha a nyomáspróba nem sikerül, szivárgás keresést kell végezni az autón. Lejjebb olvashat róla.
Ha az autóklíma rendszer tartja a nyomást, akkor vakumóljuk a klímát.
Ha a vákuum teszttel végeztünk, visszatöltjük a klíma olajat, amit a lefejtésnél kiszívott a rendszer. Majd UV adalékkal töltjük fel.
Ezután a gyár által grammban megadott mennyiséggel töltjük fel a klímarendszert.
Majd ellenőrizzük a nyomásokat, és a befúvott hőmérsékletet.

A klímatöltés ára: Itt
Töltet táblázat
2 kategória szerint képeztük árainkat.
1. a 800 gramm és alatti rendszer (az autók 90%-nak 800 gramm alatti töltet kell)
és a
2. a 800 gramm feletti rendszer (ez többnyire dupla klímás vagy nagy limuzinok töltete)

Szivárgás keresés

Elszivárog a gáz? Idén már egyszer megtöltötték valahol? Önnek lyukas a klíma rendszere!!!
Lyukak, repedések megtalálása a klímarendszeren 20000Ft.
A szivárgáskeresés ára csak a lyuk megtalálására vonatkozik, a javításra nem.
A javítás árára külön árajánlatot adunk.
Ez a diagnosztika tartalmaz többszöri nyomáspróbát, UV adalékot, szivárgáskereső habot, segédanyagokat és a munkadíjat.
Az autót két napra a szervizünkbe kell hagyni, mivel milliméterről milliméterre kell átvizsgálni a klímarendszert, ami több órába telik.
Az autót előre megbeszélt időpontra tudja hozni. A szivárgás megtalálása után tájékoztatjuk Önt, hogy hol szivárog a klímarendszer és hogy milyen összegért vállaljuk a megjavítását. A második nap délután el is vihető a megjavított autó.

Szivárgás az elpárologtatónál.
Elektronikus szivárgáskereső használata.

Szivárgás a kompresszornál.
Nyomáspróba és szivárgásjelző spray használata.

Szivárgás a kondenzátornál.
A “klímahűtő” gyári rögzítésénél elrepedt és itt van a szivárgás.
UV adalék, nyomáspróba alkalmazásai.

Klímahűtő (kondenzátor) szivárgása

Klímacső szivárgása

A többi videó megtekintéséhez kattintson ide!

Autóklíma javítás

Klíma alkatrészek cseréje: óradíjban.
(Kompresszor, klímahűtő csere. Klímacső javítása.)
Előzetes vizsgálat nyomáspróbával 2500 FT.

Elpárologtató javítása.
Szivárgás miatt az elpárologtató ki lett szerelve, javítva és fertőtlenítve lett.

Az autóklíma működése:

autóklíma_rendszer_2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-2. A kompresszor termeli a hűtőközeget gáz halmazállapotú, magas nyomásúra, aminek a hőmérséklete magasabb, mint a külső hőmérséklet.
3-4. A kompresszorból a gáz a klímahűtőbe megy, ahol nagynyomású cseppfolyóssá alakul.
5. A cseppfolyós hűtőközeg a szárítószűrőbe kerül, ahol kiszűrődik a kosz és a nedvesség.
8. A szárítószűrőből az expanziós szelepbe megy tovább ahonnan kisnyomású cseppfolyóssá alakul.
6. Bekerül az elpárologtatóba ahol kisnyomású cseppfolyósról kisnyomású gáz halmazállapotúra változik. Ez az elpárologtató szokott kellemetlen szagot árasztani a kabinba, ha el van hanyagolva a klímarendszer tisztítása.
7. A kabinventilátor innen szívja be a hideg levegőt az utastérbe.
8. Az elpárologtatóból a kisnyomású gáz halmazállapotú hűtőközeg visszajut a kompresszorba, és míg bekapcsolva van a klímánk az autóban ez a körfolyamat folytonos.

A klímatöltésről – tisztításról olvasson bővebben itt: www.autoklimatoltes.net

Hozza el hozzánk autóját. Mi átvizsgáljuk, feltöltjük, tisztítjuk.

Engedélyek: Itt

Klímatöltés,  autóklíma töltés 17. kerület Csabai út 23